marți, 12 aprilie 2016

Bucuria Dansului

Au facut dans sportiv din clasa I a lui Teo, deci ar avea 2 ani si jumatate. Pe cea mare am dus-o din cauza ca am remarcat o rigidizare a corpului, respectiv si tendinte de adunare a spatelui, deci strict pentru miscare. Pe cea mica am dus-o ca ... am dus-o si pe cea mare. Teo se misca mai bine, dar a avut o afintate mai mare pentru karate, asa ca dansul a ajuns sport secundar, deci nici gand de concursuri, parteneri de dans sportiv.
La inceputul anului scolar activitatatea s-a diversificat si s-a infiintat si o trupa de dans modern. Dianei clar ii place mai mult acest stil, iar Teo a ajuns si ea pe motiv ca intre timp s-a schimbat orarul la karate si avea timp liber cand se faceau antrenamentele de dans modern; asa ca am trecut cu catel cu purcel de la dans sportiv fara partener la dans modern, trupa de fete.

Weekendul acesta a fost un concurs national chiar in oras si antrenoarea a reusit sa le inscrie. Am avut o supriza extrem de placuta vazand dansurile. Chiar nu conta rezultatul, pentru ca cel putin scopul meu e sa se miste, sa le ajute la o dezvoltare armonioasa. Insa a venit si el: locul I la sectiunea latino, locul al doilea la dans modern.

M-a surprins gratia. Poate sunt un pic partinitoare, dar aceasta am remarcat comparativ cu restul trupelor: fetele au fost feminine; au avut miscari continue si o gratie care au parut naturale, deloc "lucrate". Clar ca sunt inca la inceput; mai e de lucru la sincronizare, mai vin si pleaca fete, dar surpriza placuta e prezenta si faptul ca fetelor le place sa mearga, desi ies din sala transpirate, obosite, terminate, dar vesele, conteaza foarte mult.


Felicitari antrenoarei si coregrafei Bianca Racolta si antrenorului sustinator Ionut Ionescu. Felicitari trupei Life Is Dance!

Latino, locul I 11-14 ani - il mai vazusem la spectacolul de Craciun...  n-a fost o surpriza asa mare



Dans contemporan locul al doilea 11-14 ani - chiar m-a impresionat. Au reusit sa se sincronizeze bine si se vede ca le-a placut

Si finalul de dans contemporan - m-a prins nepregatita si am oprit filmarea prea repede